donderdag 7 november 2013

BABY SHOWER SST

BABY ALERT!


Voor mijn lieve vriendin, die overigens nog van niets weet...
Heb ik een Baby Shower georganiseerd.
De aankleding zal vooral uit zelfgemaakte spulletjes bestaan & ook het cadeau dat ze van mij zal krijgen
ziet er erg fleurig uit!

Misschien leuk idee voor een uitnodiging:
Een gestempelde kaart in een lijstje. Staat heel professioneel en origineel.
Leuk ook dat ze hem als herinnering kan bewaren!



Een kurken onderzetter als label:
Verf hem in een leuk kleurtje met een sjabloon
& leuk hem op met punaises met daarop geplakt knoopjes.


Alle genodigden hebben de volgende voorschriften ontvangen:

- Draag iets blauw of groen
- Neem een blauwe of groene stompkaars of waxinelicht mee
- Neem allemaal iets lekkers mee in of aangekleed in het blauw of groen

Daarnaast ga ik in een glazen schaal gevuld met zand 10 lange kaarsen steken.
Aan iedere kaars hangen we een label met een wens voor het kindje.
Zo maken we ons eigen wensen-plateau...

Het resultaat zal later op mijn blog terug te vinden zijn.
Ik ben nu al benieuwd naar haar reactie!






1 opmerking: