zondag 13 oktober 2013

Herfstig Weekend

Oef, wat keek ik er stiekem tegenop. Die donkere, regenachtige dagen...
Maar nu het zover is, is het genieten geblazen!
's Ochtends de pyjamabroek aan om vervolgens de hele dag niet meer uit te trekken, hihi.

Gistermiddag ben ik samen met Juffrouw Mier naar de Fabrique in Utrecht geweest voor
webshop till you drop. Dit was een evenement waar geselecteerde webshops hun spulletjes mochten showen. Het was een geslaagde middag. Het leukste vond ik toch wel het inpakken van cadeautjes. Dit was een workshop georganiseerd door MILLE DONI (spot on gifts). Het resultaat zie je hier onder:


Vandaag was het een lekker Freubeldagje.
Van de geweldige Petit Pan stofjes die ik gister in de Fabrique heb gekocht, heb ik vandaag 2 kussens gemaakt.
Op de foto's is het helaas niet goed te zien (de zon was alweer onder),
Maar ze staan super in de woonkamer! Kleur kleur kleur!



1 opmerking:

  1. He, leuk "mijn"stofjes terug te zien in een andere vorm!
    Leuk dat jullie het gezellig hebben gehad!

    BeantwoordenVerwijderen