woensdag 2 oktober 2013

Autumn Swap!!! The Result!!!


Ik ben zo blij!! Ik heb vanavond wel 3 keer naar huis gebeld:
Vergeet je het pakketje niet te halen bij de buren?!
Is het groot?!
Wat zit erin?!

Maar het bleef nog een verrassing tot ik zonet thuis kwam, 
En daar lag het pakketje op mij te wachten.
JOEPIEEEEEE!

Het voelt echt een beetje als pakjesavond....

En wat ben ik er ontzettend blij mee! De herfstsfeer is duidelijk voelbaar (lees: dennenappels, eikels en beukennootjes over mijn tafel gestrooid). Ik zie mezelf al helemaal zitten, met mijn geweldige col om (wat is ie moooooooooi!!), hot choco in mn herfstbekers (die ik vervolgens kan afwassen met mijn foxy afwasdoeken) brieven schrijvend op mijn leuke herfst-postpapier. Thanks Janneke! Dankzij jou heb ik de autumn feelings helemaal te pakken!

Ik hoop dat ik jou straks ook heel blij mag maken met mijn pakketje.
Dit project is in ieder geval al voor 50% geslaagd!

TADAAAAA:

















3 opmerkingen:

  1. Hihi, ik word er bijna verlegen van! Fijn dat je er zo blij mee bent! Heel veel plezier ermee. Ik vond het superleuk om voor je te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, pakjesavond vieren in oktober. Beste Jans, wat heb jij een leuk pakket samengesteld. Jammer, dat je geen blog hebt, want dan ging ik je volgen.

    Groeten,

    Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuk pakketje! Ik ben jaloers op de mooie col... :D

    BeantwoordenVerwijderen