maandag 30 september 2013

Peace Owl GIVE AWAY / FLY AWAY

DIY Peace Owl


Ik ontdekte het Peace Uiltje een aantal dagen geleden...
Het zat vast gewaaid tussen takken,
Het arme beestje kon geen kant uit en hing er maar verloren bij.


Gelukkig kon ik hem redden, hoewel hij diep verscholen zat tussen de takkenbos...


Na een dag aansterken (op limonade en kruidnootjes) voelde het Peace Uiltje zich weer kiplekker.
Hij heeft zelfs al een knus huisje weten te vinden!

Ik heb het Peace Uiltje beloofd dat hij bij mij mag blijven tot hij weer helemaal de oude is.
Daarna zal hij zijn missie voortzetten en liefde en vrede verkondigen.
Wie oh wie wil deze missie samen met het Peace Uiltje voortzetten?
Het is de bedoeling om het Peace Uiltje van huisje naar huisje te sturen,
Zodat hij ons kan leren welke dingen het meest belangrijk zijn:


Love & Peace
Graag een reactie plaatsen wanneer je voorstander bent van dit idee.
Alleen bij voldoende reacties kunnen we de missie voortzetten dus:
Vertel het voort!
Wat zou het fijn zijn als het Peace Uiltje zijn vleugeltjes mag spreiden!


3 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig idee. Kiki, Meike, Lotta, Puck en Wiesje willen best een poosje op het uiltje passen. Natuurlijk zetten we ook een linkje op mijn blog.

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil hem ook wel even opvangen , ik heb je blog pas ontdekt! Ik ga zeker teruglezen x
    Orange

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Orange, bedankt voor je berichtje! Ik heb helaas nog niet zoveel reacties gekregen, dus ik wacht nog eventjes af wat er binnen komt, Het Uiltje wil namelijk wel wat verschillende adressen in zijn paspoort noteren. Fijn weekend! Love, Ant

      Verwijderen