donderdag 22 augustus 2013

Lampjes Slinger


Supervrolijke, gekleurde, gebloemde & hippieachtige Lampjes slinger!!

Nadat ik wat Inspiratie had opgedaan via internet, ben ik gister begonnen met het Freubelen van mijn Lampjes slinger.
Een tijdje geleden had ik mijn Balkon al een update gegeven, maar ik miste nog een leuke lichtinval.

DIY
Men neme:

- Kerstverlichting
- Plastic bekertjes (wijnglas formaat)
- Verschillende lapjes stof
- Boormachine
- Lijm

1. Boor met een klein boortje gaatjes in de het midden van de bodem van de bekertjes
2. Knip de lapjes stof in het formaat van het bekertje (alleen de zijkanten van de bekertjes worden bedekt)
3. Plak de lapjes stof met lijm op de plastic bekertjes
4. Laat ze drogen
5. Hang de lampenkapjes nu aan de kerstverlichting

Hier het Resultaat:









1 opmerking:

  1. Wat een leuk sfeertje krijg je zo op het balkon.

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen